Barion Pixel
Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés.
Termékek Menü

Szolgáltatások

KÉNYELMI RENDELÉSI SZOLGÁLTATÁSOK

Termék szaktanácsadás (alap kényelmi szolgáltatás)

szaktanácsadásEz egy díjmentes vevőszolgálati szolgáltatásunk. Tartalmát tekintve nevezhetnénk prémiumnak is, mert sokszor telefonon hívjuk vissza a hozzánk egészségi problémával forduló érdeklődőt. Ilyenkor részletesen megbeszéljük: miben tudnánk segíteni, mi mit javaslunk, melyik terméket ajánljuk a felmerülő problémára. Számunkra az a fontos, hogy az Érdeklődő megoldhassa a problémáját, amihez mi számos praktikus és háttérinformációt nyújtunk. Szívesen segítünk külön díj nélkül.

Vevőszolgálati rendelésfelvétel (prémium kényelmi szolgáltatás)

rendelésfelvételEz a szolgáltatás azon vásárlóinknak hasznos, akik nem tudnak, nem akarnak, vagy épp a körülményeik nem teszik lehetővé rendelésük online rögzítését. A telefonon leadott vagy egyéb csatornán elküldött rendelés egy értéknövelt prémium kényelmi szolgáltatás, ami nagyon kényelmes, gyors és egyszerű rendelésfelvételt eredményez miközben terméktanácsadásra is sok kerül a legmegfelelőbb termék kiválasztása érdekében. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

Előfoglalás kérése a szaküzletbe (alap kényelmi szolgáltatás)

előfoglalásEzt a szolgáltatásunkat leginkább akkor érdemes igénybe venni, ha siet, nincs ideje rendelést leadni, útközben van, rohan stb. Ilyenkor - ha felhívja vevőszolgálatunkat telefonon - megbeszélhetjük, hogy mire van szüksége, közben ellenőrizzük a készletet. Ha van a keresett termék, akkor eltesszük Önnek rendelés nélkül, de kizárólag csak az aktuális napon. Nyitvatartási időben bármikor érte jöhet. Az ilyen vásárlás bolti vásárlásnak minősül, elállási jog nem érvényesíthető.

 

KÉNYELMI FIZETÉSI SZOLGÁLTATÁSOK

Bankkártyás fizetés a futárnál (prémium kényelmi szolgáltatás)

bankkártyás fizetés a futárnálA futárnál történő utánvétes készpénzes fizetés kényelmi szolgáltatás, hiszen nem rögtön, a rendelésnél rendezi a számlát a vásárló, hanem később. Ilyenkor számos webshop nem engedélyezi a kártyás fizetést, mert annak a költsége magas. Mi viszont lehetőséget adunk rá, mert ha Önnek épp ez a kényelmesebb és megfelelőbb fizetés mód, akkor mi partnerek vagyunk benne. Éppen emiatt prémium kényelmi szolgáltatás ez, mert több fizetési lehetőséget ad az Ön kezébe.

Egészségpénztári elszámolás (alap kényelmi szolgáltatás)

egészségpénztári elszámolásHa Ön tagja valamelyik egészségpénztárnak (pl. MKB, OTP, Patika, Allianz, Prémium, Generali stb.), úgy lehetősége van nagyon sok termékünk (pl. kompressziós harisnyák, párnák, ízületi rögzítők, pelenkák, diagnosztikai mérőeszközök, betegápolási kellékek stb.) egészségpénztári elszámoltatására a tőlünk igényel és kapott számla alapján. Ezzel a fizetési móddal 20% kedvezményben részesül, amit az SZJA-jából tud igénybe venni. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

Fizetési mód megváltoztatása (alap kényelmi szolgáltatás)

fizetési mód megváltoztatásaNégyféleképpen lehet az Értékszigeten fizetni. A fizetési módok a kiválasztott szállítási formától függenek. Azonban megtörténhet az, hogy sikertelen a bankkártyás fizetés - bár mi 3 különböző felületet biztosítunk erre -, és ilyenkor a rendszer lehetővé teszi másik fizetési mód kiválasztását. Ha ez sem sikerül, akkor a rendelést követő 50 perc múlva küldünk egy emailt, amiben 3 különböző fizetési módot ajánl vevőszolgálatunk a vásárlónak. Így könnyen elkerülhető az újbóli rendelésleadás. 

Számlahelyesbítő kérése (alap kényelmi szolgáltatás)

fizetési mód megváltoztatásaNéha megtörténik, hogy nem azok az adatok kerülnek a számlára, amit szeretnénk. Bár mi többször is felhívjuk vásárlóink figyelmét az adatok ellenőrzésére, de ennek ellenére mégis előfordul számlahelyesbítés kérése. Természetesen segítünk ebben is, aminek nincs külön költsége. Ilyenkor írjon egy emailt a vevőszolgálatnak az eredeti számla sorszámával, a módosítandó adatokkal, és mi rövid időn belül válaszlevélben, PDF formátumban elküldjük Önnek a korrigált számlát.

 

KÉNYELMI SZÁLLÍTÁSI SZOLGÁLTATÁSOK

Diszkrét csomagolás (prémium kényelmi szolgáltatás)

díszcsomagolásNem vagyunk egyformák. Némely emberek nem tulajdonítanak annak jelentőséget, hogy miként néz ki egy csomag, mi van a dobozra írva vagy mennyire tapintható ki a tartalma. Mások viszont fontosnak tartják a diszkréciót, az intimitást, és kifejezetten figyelnek a számukra kényes dolgok elkerülésére. Nem szeretnénk egyetlen vásárlónknak sem kényelmetlen és kellemetlen pillanatok okozni, ezért is hoztuk létre ezt a szolgáltatást több megrendelőnk kérésére. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

Időzített csomagátvétel (prémium kényelmi szolgáltatás)

szállítás megadott dátumraVannak olyan élethelyzetek, amikor többnyire már előre tudható, hogy mely napokon lesz otthon szabadság, nyaralás, korházi kezelés vagy egyéb ok miatt. Ilyenkor kifejezetten célszerű időzített csomagátvételi azolgáltatást igénybe venni. Az Értéksziget megoldást kínál erre az aktuális idejétől függően. Csak megrendeli a kényelmi szolgáltatást, és mi mindent intézünk a háttérben, Ön pedig átveszi a csomagot, amikor a lehető legjobb. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

Csomagcsere (prémium kényelmi szolgáltatás)

csomagcsereNéha megtörténik, hogy a megrendelt termék mérete, színe nem felel meg a vásárlónak, vagy mást akart mint amit tényleg rendelt. Amennyiben cserélhető a termék, mi elintézzük Önnek: küldjük a futárt a módosított termékkel, és Ön pedig ugyanazzal a futárral visszaküldi nekünk az eredetit. Nagyon kényelmes és praktikus szolgáltatás ez, ha cserélni kell valami miatt, az esetek 90%-ában ezt választják a vásárlóink (vagy behozzák személyesen). Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

Inverz szállítás (prémium kényelmi szolgáltatás)

inverz szállítás elállás a vásárlástólEzt a prémium kényelmi szolgáltatást azon vásárlóink igényeire és elvárásaira szabtuk, akik valamilyen oknál fogva elállnak a vásárlástól, de a csomag visszaküldése nehézségeket okoz vagy csak kényelmi szempontok szerint rendelik meg a szolgáltatást, és a visszaküldés dolgával nem akarnak bajlódni. Pl. ha az unoka megrendel pár zacskó pelenkát, de már más méret kell, vagy egy kerekesszéket több helyről is megrendeltek stb.  Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

Expressz szállítás (prémium kényelmi szolgáltatás)

expressz szállításEzt a szolgáltatásunkat budapesti szállítási címmel rendelkező vásárlóinknak tudjuk csak felajánlani. Normál és Plus szolgáltatást kínálunk, amit az Ön által választott gyorsaság határoz meg. Ez egy kiegészítő szállítási megoldás, így külön kell kérnie a vevőszolgálatot, hogy aktiválja ezt a megoldást. Ez akkor nagyon hasznos, ha gyorsan, minél előbb szükség van a megrendelt termékekre, amit a szállítást megelőzően online kell rendezni. A további részleteket itt találja.

Háztól házig garancia (prémium kényelmi szolgáltatás)

kérje háztól házig garanciávalNéha még a garancia ideje alatt is meghibásodnak termékek. Ilyenkor többnyire a vásárló feladata és költsége a szervízbe való eljuttatás. Ezt a gondot átvállaljuk Öntől úgy, hogy a számlán lévő összes garanciális tételt ingyenesen szállítjuk annak garanciaidején belül. Ez egy kimondottan kényelmi szolgáltatás, hiszen, ha megrendelte, semmit sem kell tennie a velünk való kapcsolatfelvételen túl: mi intézünk mindent. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.

 

ÉRTÉKSZIGET otthonápolási és beteggondozási gyógyászati segédeszköz szaküzlet és webáruház - mert itt figyelmesek velem

Bankok és minősítések